Min dag...

2011-06-14
Godmorgon vänner!
Njuter av att inte behöva stressa upp tidigt på morgonen och sov till 11.
På schemat idag:
*Äta mat- ovanligt?
*Gå till Poseidon med uppsägning + skriva avtal för ny lägenhet
*Tvätta, tvätta, tvätta har en stoooor hög i sovrummet.
*Eventuellt hämta en sängstomme till vår säng. En Malm i vitt.
*Eventuellt hämta sängbord i furu som jag ska måla vita. Det är det som jag vet so far.
Sen ska jag ta det lugnt ikväll med mannen.
Igår var vi ute hos mamma och lastade kärran med skräp. Hon ska sälja sitt hus och på onsdag är det fotografering. Så spännande!
Ledig i helgen- LOVE IT! Man hinner liksom leva lite då.. Dessutom har jag turen att ha jobbhelg på midsommar- när det är stängt fredag och lördag! Wohoo...

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback