Senaste tiden

2010-03-28
Nu sitter jag hos min kusin Fransisco och hans familj i deras lagenhet har i La Romana. Enda dagen vi ska va i den har staden sa ni som vet hur stor min familj ar kan ju gissa vad vi gjort hela dagen. Fram och tillbaka mellan olika kusiner och slaktingar. Dessutom var presidenten har idag vilket skapade kaos i hela trafiken. (Som om det inte ar kaos anda) Hur som helst rakade vi hamna i hans tag och det var nastan omojligt att komma ur. Vi stod i en bilko som gick over en tagrals, och just nar vi stod pa sparet kom ett tag opch i sista sekund kunde vi tranga oss ner pa sidan.

Sedan Magda blev ranad fick vi aka omkring och ordna for ett papper att aka hem med istallet med pass. Sedan akte vi till Higuey till pappas lagenhet. Haromdagen var vi och badade och brande ihjal oss haha.. Sa SJUKT varmt har nu, alla klagar.. Hur som helst, samma dag som vi varit i Dominicus blev mamma dalig och borde prata konstigt, helt svag och skakig. Sa det bar av till sjukhuset dar hon fick dropp med lugnande. Pappa blev helt nervñs och nar han ar nervos pratar han sonder allt. I alla fall, jag hatar blod och borjade spy hehe.. Efter 3 timmar kunde mamma iaf folja med hem igen.

Igar var vi pa landet och tog det lugnt, sa fin natur runt om dar, har tagit massa kort ni far se nar jag kommer hema, hinner aldrig vara vid dator har. Schemat ar fullt fram 6 pa morgonen till 12 pa kvallen. Nu ar vi som sagt i La Romana till imorgonbitti sedan tillbaka till Higuey. En vecka kvar och vi ska hinna med Yuma, Santo Domingo, Mocca, Santiago, Nagua och Puerto Plata....

Be blessed :) Vi hors snart igen!

3 Comments ♥

2010-03-28 @ 16:49:22

ÅÅ krya på er alla, Hoppas ni mår bättre snart =) puss sivan

2010-03-31 @ 18:38:04

Två norrmän pratar.

Den ene säger: - Vi köpte en toalettborste igår!

Den andre: - Vad tycker du? Fungerar det bra?

Den förste: - Nja... Jag tycker det var bättre med papper!

2010-04-06 @ 14:15:41

JA E VÄRLDENS GLADASTE!!! wooooo äntligen e min magda tillbaka o caro mee =) saknat din blogg. De e som en vacker da me solsken... o nu e du tillbaka! ja vill ha mkt uppdateringar =)))))))


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback