Godermorgon

2010-03-17


Startar min morgon med en Activia.. Ska snart traska ner till jobbet med min rosa vattenflaska... 45 minuters powerwalk igen. Hoppas ja kan keep it up när jag är på semester...  Kan ge er en liten bild av hur bra kondition jag har, hela kroppen gör ont! Har träningsvärk i benen.. ryggen.. fötterna... Har ju inte rört mig på säkert 7 år.. Givetvis är man så dum så man tror att man slipper strecha när man ändå "bara går" men även det är väldigt bra träning och musklerna mår bra av streching. Så glöm inte bort det gott folk!

By the way, jag har lyckats spara ut naglar!

Filmen igår var inte alls i min smak. För mycket psykbryt hehe. Konstig, händelselös och alldeles för lång... Ingen hit helt enkelt!


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback