Svar på kommentarer..

2010-06-18
magda aka "Snyggsyrran" om Igår var jag...:
haha vi tittade på "lite saker" haha
IP: 213.64.28.33 17 Juni, 11:33
turboceci om 2day...:
kom just på att ja skulle köpa såna shorts, fast blå av dig innan ja åkte
IP: 85.8.53.161 17 Juni, 23:05
Meral om Att bada och bli...:
Vilket bra tips... måste testa =))
IP: 92.32.94.133 16 Juni, 17:05
Meral om Äntliiiiigen!:
Detta gillar ja skarpt =)
IP:
Magda aka "Snyggsyrran" om Igår var jag...:
haha vi tittade på "lite saker" haha
SVAR: Snyggsyrran- Vissa saker håller man för sig själv! Haha

Turboceci om 2day...:
kom just på att ja skulle köpa såna shorts, fast blå av dig innan ja åkte
SVAR: Cecilia- Du kommer ju snart ner igen. PS. DU RINGER MIG ALDRIG DS.
Meral om Att bada och bli...:
Vilket bra tips... måste testa =))
Meral om Äntliiiiigen!:
Detta gillar ja skarpt =)
SVAR: Gott att Meral är tillbaka och kommenterar.





1 Comments ♥

2010-06-19 @ 01:29:01

du ringer inte mig heller :( it's a vicious circle! Kanske ska maila mitt schema så du får se hur hårt plågad ja kommer vara i sommar :P


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback