Tror ni.....

2010-07-11
Idag har varit en ganska bra dag. Jag vaknade i morse och gjorde i ordning allt för att kunna åka och bada efter kyrkan. Gjorde pastasallad och packade allt i kylväskan. Sedan bar det av till mötet. Ute var det sådär jobbigt kvavt och varmt och man kände det som att det skulle börja åska när som helst. . Helt plötsligt kom ett ös-ÖSregn i typ 10 minuter.


Beckas son Benjamin 8 månader, sååå söt!

Efter mötet fastnade vi utanför kyrkan. Pg med familj och Becka med familj.. Simon åkte för att bada, spela innebandy och sedan se fotbollen men jag hade huvudvärk och mådde illa så jag följde med Becka till Allum istället...  Efter en svängom där åkte vi hem till dem och där var jag kvar till 9... Nu ligger jag på sängen, ser en film och filosoferar...

 

Tror ni på att man kan påverka sitt eget tankesätt? Alltså, att man kan tänka sig till att trivas med något man inte trivs med. Lura sig själv till att trivas så man mår bättre? Borde ju fungera eftersom man kan stressa upp sig över saker medvetet...

 

Imorgon är första dagen på sista jobbveckan innan 2 veckors semester. Ska bli Så skönt att koppla bort och spendera riktig tid med min Simon.. Sedan är det en veckas jobb innan skolan börjar... (fortsätter jobba som vanligt samtidigt) Det kommer vara en ganska deprimerande period för mig till julen... Men får övertala mig själv att det kommer bli toppen!

 

Ska försöka varva ner och sova nu... Måste lega efter jobbtelefonen också, spårlöst försvunnen. Kram på er, hörs imorgon......

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback