Solen sken när vi vaknade!

2010-07-27
Solen sken när vi vaknade! Kan man tänka sig något bättre någon gång på året? Simon drog iväg på en båt med sina friends och jag åkte ut till havet med Daniela, Jackie och Amadeus. Mycket trevligt må jag säga även om vattnet var köldskador-nivå. Vi kom iväg vid 11.15 men var nog inte vid stranden förrän 13 efter hämtande av folk, handlande, tankande och ett besök på Frölundasallad. Men gott var det att få vara i solen!
Trist för mig var ju dock att jag trodde att jag köpt tanning-oil men i själva verket var det bara solskyddsfaktor så ingen färg för mig idag.
Ela ville inte vara med på kort...
Amadeus och Jackie
När jag lämnat av allt folk igen åkte jag och handlade mat. Vi har helst seriöst inte ätit så mycket som frukt i vår lägenhet ens de senaste veckorna. Bara takeout dagarna i ända. SLUT PÅ DET. Man är ju inte rik för i allsinn dar ;). Dock inte superkul att kånka hem de 8 kassarna själv. Trodde jag skulle tappa mina armar på väg från bilen. Väl hemma trodde jag att jag kunde pusta ut-MEN ICKE. Frysen har inte stängts igen och den var igenfrostad. Så det var bara att bita i det sura äpplet och avfrosta den. Städa ur i köket och SKÖNT är det nu när det är klart. Smällde i mig ribbs som tröst :)

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback