Snart ska jag...

2010-07-31
Snart ska jag och Simon ut till mamma och grilla. Hon känner sig lite ensam nu när mina syskon är bortresta. Funderade på det igår. Tänk när man är van att ha sina barn hemma. José har bott hemma alla sina 25 år, förstå va ensamt det måste kännas när de flyttar ut sen. Fullt förståeligt att hon funderar på att flytta till Dominikanska. Känns dock helt deprimerande för mig att tänka på att hon ska flytta så långt. Jag jobbar helt enkelt vidare på att hålla henne här.

Min kusin Christian är på väg hit från Örebro. Han ska vara här hela veckan :) Ska bli mys. Simon längtar ihjäl sig. Ikväll ska vi se om gänget går dra ihop så vi kan göra något like in the old days. Kan tänka mig att vi inte kommer på något att göra och spenderar hela kvällen med att fundera på vad vi egentligen ska göra... Som vi brukar.

Klippte håret igår! Fast inte jättemycket. Bara kortare fram, men hoppas det växer snabbt så jag kan få mitt V där bak utan att det är kort fram.
Ska försöka minas att ta kort idag! kram på er

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback