sitter här hemma....

2010-07-14
Hello, sitter här hemma och smaskar på godis. Not good tänker du.. och jag håller med. Tittar på program på kanal5 play. Måste säga att jag emellanåt tycker det är mysigt att sitta ensam och se de program jag vill se.
Blev kebabpizza till kvällsmat. Not good tänker du igen... och jag håller med.
Vill slå ett slag för Nelly Furtado. Hon har en så unik röst och flera låtar på hennes spanska album "Mi plan" är så fina...
Här kommer mina favoriter, crappy kvalitet men de finns på Spotify etc:
Nelly Furtado feat Josh Groban- SILENCIO
Nelly Furtado Feat Juan Luis Guerra - COMO LLUVIA
Nelly Furtado Feat Concha Buika - FUERTE
Nelly Furtado Feat Alejandro Fernandez - SUEÑOS

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback