Oh

2010-07-13

Igårkväll var planen att åka och bada efter att Simon fixat klart med bilen, men han dröjde till klockan 22 med att komma hem och precis när han kom innanför dörren kom ett åskregn. Så det blev inget med det. Istället la vi oss på sängen och tittade på halva Michael Jackson- Gone to Soon-dokumentären. Det är ganska ofriskt va mycket folk som la sig i hans liv och ville ha en del av kakan. Inte konstigt att man blir så slutkörd som han var de sista åren.

Inatt vaknade jag av att Simon bad om hinken som stod på min sida av sängen. Sedan var han uppe varje timme och spydde till klockan 10 i morse. Inte alls roligt. Jag vet ju hur det känns nu eftersom jag var med om samma för någon vecka sedan. Man får vara försiktig med vad man äter i den här värmen. Det vänder sig lätt i magen om något litet inte står helt rätt till.

Förmiddagen blev utdragen eftersom sömnen inte var på topp inatt. Jag stekte mig några ägg som jag sedan fick ångra bittert att jag ätit. Mår helt illa ovanpå att jag vaknade och kände mig förkyld i kroppen. Pratade med mamma som även hon var hemma från jobbet idag- vad händer? Någon mer som mår dåligt?

Vi åkte iallafall och köpte godis, cola och hyrde 3 filmer så Simon kan sysselsätta sig med någon under dagen. Själv sitter jag på jobbet nu, motvilligt ända in i skelettet.

Ute är solen long gone men värmen plågar alla som sitter hemma....


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback