Godmorgon Sverige!

2010-07-14
Godmorgon Sverige! Idag ska väl bli en helt sjukt bra dag?
Det är disigt ute och solen vill inte visa sig men humöret känns ändå på topp.
Ska alldeles strax ta bilen ner till jobbet.
(HAR BIL IDAG, WOHOO!)
This is me right now, nyvaken och sovig..
Vardagen är bara inte glamour för somliga. Dessutom ser ni hur fint Simon gjort det i vardagsrummet nu när han varit sjuk :)
Igår kom jag hem vid 16 efter att ha handlat lite matvaror.
Lagade fisksoppa. MUMS. Har den med mig till lunch idag också.
Det ser inte så gott ut men jag skulle nog kunna äta den 3 dagar i veckan året om.
Jag fick ta hand om min sjukling lite.
Tappade upp ett bad, servade med isvatten hela tiden och ordnade lite ditten och datten.
På kvällen såg vi Crazy Heart.
Inte bästa filmen jag sett men den funkade.
Det blev en mysdag iallafall men många kramar :)
Nu måste jag klä på mig och åka ner så jag hinner dit till kl 10.
SEMESTER OM: 2 dagar!!!!

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback