Vilken dag,...

2010-02-01

Vilken dag, är helt slut och mår illa... Har varit hos Karin hela dagen och myst med henne o barnen.. Jag var ju iofs i kyrkan först, ganska bra med folk och fin sång, givetvis, när det är Simon som spelar... 
Hoppade bums i säng här hemma , men nu kan jag givetvis inte sove, börjar 8 imorgon och kommer vAra helt slut hela dagen... Men det blir nog en och annan bild från idag iallafall...  Imorgonkväll måste jag försöka hålla mig hemma så jag kommer i säng i
någotsånär bra tid.. Kram kära du, titta in igen imorgon...

iNLÄGG FRÅN MIN IPHONE

0-271ee770a9b54fdd2ed09ce72d5e5940.png
(Bilden är ifrån i somras, fanns inte så mkt att välja mellan i mobilen...)


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback