Sjuk, sjuk, sjuk

2010-01-04

Inne på tredje rundan förkylning på samma månad. Skoj. Har i alla fall bara tagit det lugnt i helgen. Redigerat lite foton och film- Ska beställa fotoböcker snart :)

xx

I fredags hade vi folk hemma hos oss. Helmys hade vi! Det var Jacqueline, Amadeus, Mirey, Magda, Alaa, Daniela och Lucas... Har jag glömt någon? Vi åt iaf god tacos och spelade spel... SuperMario på mitt Wii och lite sällskapsspel. Längesen gänget hängde.. och nu har ju två nya personer tillkommit...

xx

I lördags åkte jag o Simon till Värnamo för att köpa en jacka. "Va dum hon är" tänker du- Men icke! Hehe vi ringde runt hela Sverige och de var den enda MQ butiken som hade kvar jackan. Och tydligen så finns den bara på MQ. Det är en Peak Performance utan dun. Den är varm och fin och marinblå.
3500:- Kostade den innan men nu fick jag den på rean!
Tyvärr så hade spolarvätskan frusit och vi såg ingenting genom framrutan när vi åkte, men det gick bra ändå.
Såhär ser den ut.. fast i marinblå:


xxx

Igår plockade jag ner alla julsaker och ersatte dem med ljusgröna saker. Man tröttnar ju snabbt på mörkret alltså.
VÅREN -KOM, KOM!

XoXo


5 Comments ♥

2010-01-04 @ 11:28:58

ja förkylningarna kommer precis som räkningarna på posten. dem svinen.

2010-01-04 @ 11:41:29

sv: där är jag beredd att hålla med dig!!

2010-01-04 @ 14:11:25

Sv: Jo eller hur :)!

2010-01-04 @ 14:22:20

hejhej! kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar eller 2! =)

2010-01-04 @ 15:39:50

verkar som en tråkig start på det nya året...


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback