MYS

2010-01-06
Älskar att gå upp i lugn och ro efter att ha sovit ut halva dagen, speciellt när man vet att man inte har något dödsviktigt att göra. Sitter och tankar in videos från mammas videokamera. ÄNTLIGEN fungerar det. Många personer har försökt sedan i somras utan att lyckas.
Idag ska jag försöka att bara ta det lugnt. Blir så mycket flyga och fara i veckorna annars. Behöver skicka ut lite saker jag sålt på tradera och åka till ALLUM för att hämta min IPHONE som äntligen kommit tillbaka från lagning. Eller rättare sagt- min nya IPHONE eftersom de bytte ut den till en helt ny. Yeeeey
xx
Igår var en otroligt skön dag. Jobbade till 12, sedan åkte jag och Simon och åt sushi (jag tar som alltid bara 20% räkor och 80% avocado). Sedan bar det av till Allum. Där hittade vi lite tröjor och en väska till mig hehe.
Simons jacka:
Simon fick dessutom tillbaka halva priset på sin jacka som han köpt på Carlings för 2500:- eftersom den gått upp lite i nederkanten på ärmarna- GENERÖST! Vi passade på att köpa lite snygga kläder där och sedan på MQ. Vem älskar inte rea?
Efter det slank vi förbi Agape där det var bönedagar. Jakob och Simon gaddade ihop sig om en McDonalds-tur och så blev det. Jag är inte den första som kan motstå lite pommes :) Sedan åkte vi hem till Peo och Bex för lite film och mys. En absolut mysig dag!
XoXo

1 Comments ♥

2010-01-12 @ 18:24:26

Den jackan är såå simon


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback