Jobbdagen slut..

2010-01-18

NU har jag slutat, men sitter kvar och segar. Semlor är så mättande, man blir helt trött när man ätit en.
Är på väldigt bra humör för en gångs skull. Ska bort till Allum för lite shopping, sen hem och ta det ungefär så lungt som det bara går... Kanske blir någon film också... Igår såg jag två stycken: Whatever Works med Larry David och In The Land Of The Women med Meg Ryan och Adam Brody. Ingen av dem är värda att tala om.
Idag kanske det blir Thick As Theives med Morgan Freeman och Antonio Banderas. (som för övrigt är gratis att hyra på Cdon demand den här månaden!)


.



Vem har betämt att det är barnsligt med tryck? Nej, jag efterlyser mer tryck!
Här exempelvis, mitt linne från H&M, Organic Cotton och mycket bekvämt!



Imorgon ska jag iväg till
Gothenburg Film Studios på en kurs.
Heldag- ska bli superkul!
Lite tråkigt att gå ensam kanske, men hoppas få se mycket skoj ändå.


Jag lämnar er med visdomsorden:
 Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon.


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback