Hur trött är man!

2010-01-05

Man verkar aldrig lära sig att det kanske vore klokt att gå och lägga sig i tid. Vareviga morgon sitter man o tycker synd om sig själv hehe!

xx

Igår jobbade jag till kl 6 ungefär sedan bar det av hem för redigering av bilder och film. Det gick ju desvärre hur dåligt som helst och jag gav upp efter nån timme... Men det var ändå skönt att bara vara hemma och slappa lite....

xx

Idag slutar jag kl 12 och imorgon är jag ledig!!!!!!! Ska passa på att ha lite kvalitetstid med min man- börjar bli längesedan nu. Simon och jag är ganska olika som personer. Han älskar att träffa folk hela tiden och jag vill ha lite lugn och ro emellanåt för att kunna vara trevlig mot andra hehe. Så jag är hemma om kvällarna och Simon flyger och far. Men det funkar för oss så varför inte! Sen finns det givetvis dagar när vi ser till att göra saker tillsammans... som idag exempelvis. Lunch i stan, sen lite shopping... och eventuellt bio eller hyrfilm...


24 December 2009

XoXo


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback