Fredag hos Estévez...

2010-01-29


Mums!

Vaknade i alla fall 10 idag. Skön och lugn morgon. Hämtade upp två tårtor på vägen och åkte sedan ut till Angered. Vi firar ofta saker i vår famlij. Oftast helt utan anledning! Men det är så det ska vara, man lever ju bara en gång. Nu har jag precis kommit in från en liten promenad jag tog ensam med Jon i vagnen. Han somnade så gott och ligger o sussar innanför dörren. Han växer så otroligt fort, dock inte på längden hehe. Han älskar dessutom kameror och elektronikprylar.


Simon spelar på sin Iphone och Jon ser på...


Jon har börjat me miner framför kameran...


Jose och Katja


Alaa är en favorit hos Jon


Jag och lillebrorsan


Han ville gärna vara med och trycka... fotot till vänster tog han själv..


Nu måste jag tvätta håret som luktar usch. Ikväll har vi samling i kyrkan och jag ska vara där redan innan klockan 6. Kommer förmodligen dra ut på det och uppta i princip hela kvällen- men kanske hinner man hitta på något efter..

Morgondagen? Bröllopsplanering och sedan häng med någon.. vi får se vem det blir...

Hoppas du har en bra dag i övrigt?


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback