Ledighet är underbart

2010-02-12

Hej vänner! Har redan hunnit jobba klart med mamma. Ingen glamour men pengar är pengar! Gick ganska fort ändå, från 7 till 11 ungefär... Nu har jag tappat upp ett bad och funderar på om det finns något sött att äta (är sockerberoende) Som ni kanske förstått älskar jag att ta det lugnt och inte göra någonting, så det är nog det jag ska göra hela dagen idag.

Ikväll blir det ett eventuellt besök hos Simons bror som dagen till ära fyller år!

Någon som har ett hus de vill hyra ut på obestämd tid? Jag är så trött på den här lägenheten, eller rättare sagt, lägenheter i allmänhet.

Glöm inte min tävling:


3 Comments ♥

2010-02-12 @ 13:00:35

En blondin gick in i en elektronik affär, och skulle köpa en teve: Hej, jag vill köpa den där teven.

Mannen i kassan: Tyvvär, jag säljer inte saker till blondiner. Så blondinen gick hem och hämtade en brunett peruk: Hej jag skulle vilja köpa den där teven.

Mannen i kassan: Tyvvär jag säljer inte saker till blondiner.

Blondinen: Hur visste du att jag var blondin.

Manne i kassan: För att det där är ingen tv, det är en mikrovågsugn. Mwaha

2010-02-12 @ 13:48:56

Behövs det arbetskraft så sätter jag mig på första tåget ner, helt seriöst! :D

2010-02-12 @ 14:06:16

Okej jag vet inte om det här räknas som skämt men tänkte att du skulle få läsa de ändå.. :P

+ 15 grader

Det blir inte varmare än så här i Norsjö, så vi börjar här.

När det är + 15, tar Stockholmarna på sig mössor, vinterjackor och handskar.

Norsjöbon solar!

+ 10

Göteborgarna försöker förgäves att starta upp centralvärmen i sina hus.

Norsjöbon planterar blommor i trädgården.

+ 5

Malmöbornas bilar vägrar starta.

Norsjöborna cruisar i en Volvo 240.

0 grader

Destillerat vatten fryser. Vattnet i Norsjö blir lite tjockare.

- 5

Folk i Skåne håller på att förfrysa.

Norsjöborna grillar sista korven innan vintern.

- 10

Gävleborna sätter på värmen i sina hus.

Norsjöborna sätter på sig en långärmad tröja.

- 20

Stockholmarna flyr till Mallorca.

Norsjöborna slutar fira midsommar, hösten har kommit.

- 30

Folk i Edsbyn dör av kyla och försvinner från jordens yta.

Norsjöborna slutar torka tvätten utomhus.

- 40

Stockholm krackelerar i kylan.

Norsjöborna köar vid den lokala hembrännarn..

- 50

Isbjörnarna börjar evakuera nordpolen.

Norsjöborna senarelägger sin vinteröverlevnadskurs i väntan på bättre vinterväder.

- 60 grader

Ihjälfrusna älgar hittas i Hallands skogar.

Norsjöborna hyr en video och stannar inne.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback