Glöm nu inte!

2010-02-25

Följ min blogg med bloglovin

Glöm inte min tävling, 1 dag kvar:
Top 3 än sålänge:

#1

Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
- Men vi kan ju inte flyga!
Då sa den andra:
- Det gör inget för min pappa har en korvkiosk.

#2
En blondin gick in i en elektronik affär, och skulle köpa en teve: Hej, jag vill köpa den där teven.
Mannen i kassan: Tyvvär, jag säljer inte saker till blondiner. Så blondinen gick hem och hämtade en brunett peruk: Hej jag skulle vilja köpa den där teven.
Mannen i kassan: Tyvvär jag säljer inte saker till blondiner.
Blondinen: Hur visste du att jag var blondin.
Manne i kassan: För att det där är ingen tv, det är en mikrovågsugn. Mwaha
 
#3
En kurd missade 20 bussen,
så han tog 10 bussen två gånger



Kan du bättre skämt än det? let me know


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback