Julbak och annat stök

2010-12-10

Yes goingar! Har knappt skrivit idag. Har inte haft någon tid känns det som. Jag var ju iväg och lämnade nytt blodprov och hoppas att de gjort rätt den här gången. Efter det var jag förbi en kvart på mannens jobb. Sedan blev det till och handla till julbak som jag hållt på med. Det blev Rocky Road med dumle och Rocky Road med bounty. Mumsigt värre. Dessutom blev det små chokladpraliner med mandelmassa och nougat med hasselnötsbitar i. Sist men inte minst blev det smörkola. Myspys men inte så bra för vikten hehe.

042 046
045

Ikväll har jag sedan varit och firat min käre granne och kusin som fyllde 26. De andra är kvar men jag har gått hem eftersom jag har 3 fotograferingar att fota till imorgon. Ska vara där senast 7.45. Kul på en lördag. NOT! Som tur är ska vi vara färdiga klockan 14 och jag hinner hem och sova innan vi  ska  iväg på en mysig julkonsert sedan på kvällen.

MamaMalin frågade om foto på min nya friss och dessvärre får jag erbjuda dessa hemska tills fotografens foton kommer :)

040030


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback