Ikväll ska vi...

2010-08-20
Goddag vännen! Nu sitter jag här hemma och jobbar. Sätter ihop en register med tyska handlare. Kanske hade varit lite roligt om man kunde 2 ord på tyska, men icke. Tiden går segt och det är dötrist men jag längtar till sen när jag är färdig för dagen och kan göra annat.


Ikväll ska vi på 30 års fest :) Imorgon ska vi ha kvalitetstid, jag och Simon, blir inte att vi hinner umgås på riktigt när jag har skola och jobbar osv. Man är alltid trött och ses aldrig dagtid. På söndag blir det ju kyrkan som vanligt och sen på eftermiddagen födelsedagsfest igen. Så är det.


Vad har ni för er? Vem är du som läser? Antalet börjar gå uppåt lite igen nu när sommaren börjar ta slut, men jag vet inte något om vem som kommer in och läser...


Sitter och lyssnar på musik för att toppa humöret lite.
Det spelas bland annat:
Robyn- Dancing on my own
Oscar Linnros- Från och med nu
Melissa Horn- Sen en tid tillbaka
Rasmus Seebach- Natteravn
Guy Sebastian feat Jordin Sparks- Art of love
John Mayer- Heartbreak Warfare
Eminem feat Rihanna- Love the way you lie
Kelly Rowland- Commander, When love takes over
Nelly Furtado feat Concha Buika- Fuerte
Daniel Adams-Ray- Dum av Dig
o.s.v.

1 Comments ♥

2010-08-23 @ 17:23:59

Jasså, lite inflytande hade jag visst på dig iaf :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback