Syprojekt

2009-03-10
Har sytt 3 näbbklänningar, de är inte färdiga men jag tänkte att jag väntar med att sätta knappar i ryggen etc tills närmre bröllopet så de kan prova dem och få dem perfekta...

Barnen är 3 , 5 och 7 år... Klänningarna går till mitten av vaden ungefär.....
Här nedan är lite bilder OBS de är inte strykta eller något- så här ser ni den icke iordning-gjorda versionen:




3 Comments ♥

2009-03-10 @ 22:20:52

O vilka söta klänningar. Vad duktig du är!

2009-03-11 @ 22:58:45

Men gud va fina! Riktigt imponerad!

Jag har letat som en galning efter fina näbbklänningar utan resultat... desvärre slutade det i att jag tog några jag knappt gillar bara för att dom fanns i rätt storlekar och till hyffsat pris!

Toppen blogg förresten! =)

2009-06-26 @ 12:25:07

Hej! Toppenfina klänningar! Du syr inte på beställning??


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback