Stress...

2010-09-07

Hello vänner! Igår var en genomstressig dag för mig. Jobbade till 14.30, åkte hem och diskade, plockade i ordning, slängde in tvätt, dammsög, rensade bland sladdarna, vi bytte tv och hängde upp den på väggen sedan packade jag ihop mina MUA saker och hängde jag tvätten på vägen ut. Lämnade filmen och åkte och skrev ut mina anteckningar på väg till skolan. Väl framme kunde jag pusta ut lite. 4 timmars lektion och sedan handla på vägen hem, köra hem Kicki och till sist ställa in alla kanaler på tvn. Det var hela min dag från uppgång till läggdags. TRIST! Man vill ju hinna med sisådär 5 lediga timmar också när man heter Caro.

Sminkade i alla fall Kicki på lektionen igår. Vi sminkade efter en bild som varken jag eller Kicki tyckte egentligen passade henne men det var skoj ändå! Bilden blev tagen utomhus så man ser inte lika bra.


Bilder från i söndags:



Du underbara lilla barn!


Ikväll blir det att åka till lektion igen... Prov denna gången... I brudsmink.. Ska bli intressant, för vi har inte gjort det än. Vi ska ha en genomgång om det 1 timme och sedan börjar det praktiska provet. Idag blir det syrran som får ställa upp.


1 Comments ♥

2010-09-07 @ 11:31:11

Du är en riktig kvinna, hälsa sjuklingen!!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback