Bokföring.. kramp.. och solsken..

2010-09-16

Idag vaknade jag av att jag fick kramp i vaden. Vilken smärta. Det var nog värsta gången någonsinn för mig. Hur kommer det sig att man får kramp? Hur får man det att sluta? Varför händer det alltid i sömnen? Varför fortsätter det dra i flera timmar sedan?

Sitter på jobbet nu och ska försöka få bokföringen för augusti gjord. Helt okej skoj faktist. Idag har jag till och med lite smink på mig... och solen sken på vägen hit!


Today i woke up with a spasm in my right calf. So weard and so strong. The pain was out of this world. Why do we even get those? 
I´m at work trying to get the bookkeeping for august done. It´s not as boring as it sounds. Can you see that i´m wearing a bit of makeup today? Revolutionary.. don´t you think?


2 Comments ♥

2010-09-17 @ 10:09:14

dra foten åt motsatt håll. mot framsidan av vaden:)

2010-09-17 @ 10:15:20

Hej Jenny! Gillar dina glasögon skarpt!! var har du köpt dem? Vill gärna beställa liknande.



Vänlig hälsning Emmy


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback