FRÅGESTUND 1

2010-05-18
Varifrån är du? Du ser inte helt svensk ut?
Jag är född och uppvuxen i Sverige så svensk är jag. Mamma är 100% svensk och pappa är från Dominikanska Repubilken (DR).

Vem tog era bröllopsbilder? Var hette er fotograf?
Vi hade två vänner som fotade, Tobias Junsten och Jakob Ramlöw.

Vad heter din hårfärg?
Ojdu, inte helt lätt att svara på. Det är en blandning av alla möjliga ljusbruna färger.. som på mitt hår blir mellanbruna.

Hur gamla var ni när ni blev tillsammans?
Oj, jag var 16 och Simon var 19 tror jag det blir, 2003 var det iallafall... :)

Har du bott i DR nån längre period?
Nej det har jag inte, bara besökt kortare besök. Längsta är 2 månader så det är ju inte så mycket tid egentligen... hoppas det blir mer av det i framtiden när vi har lite mer stabilt boende där nere....

Vad drömmer du om? typ bo utomlands, plugga, barn, osv.
Jag har alltid velat bo utomlands, men det är inte helt lätt att komma iväg. Kommer troligen läsa till MakeUpArtist i höst och det är något jag velat göra länge! Så där har vi något jag faktist lyckats uppfylla.. Barn får dröja lite- känner ingen stress, men är heller inget som jag är emot på något vis. -Det kommer när det är dags :)

Om du fick välja en gåva som du inte tycker dig ha, vad skulle det vara? (Inte materiellt utan en personlig talang eller liknande)
Jag skulle nog välja musikalitet. Önskar jag var duktig på något speciellt sådär, och musik är något jag verkligen tycker om. Så om jag fick välja en egenskap på det viset så skulle jag välja att vara musikalisk.

Gillar din blogg.
You go girl!
kramar
Nea


Kul att du tycker om bloggen!! :)



Det var allt för den här gången :)

1 Comments ♥

2010-05-20 @ 13:55:17

Mi amor eso esta bn lo que hiciste sigue asi!!!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback