Jag föll!

2010-03-04

Varje gång jag bestämmer mig för att sluta med socker kommer min snälla chef in med ett gäng semlor och säger fikapaus! Hallå tänker jag som snart ska visa mig på playan. Fruktansvärt...



Tur att jag ska promenera hem i eftermiddag, En timmes powerwalk kan ju inte skada! (Hoppas jag.. har inte tränat sedan jag var.. hmm.. 14 kanske) Har på mig träningskläder idag. SÅ skönt och ändå inte lika trashigt som snowjoggers och mjukisbyxor! Byxer från RÖHNISCH är tha shit! Svarta med orange-röd linje på sidan... så sköna!


1 Comments ♥

2010-03-04 @ 14:52:42

äh, semlor skippar jag lätt.. värre är det med typ chilinötter eller chips. haha allt som är salt! godis och sånt äter jag aldirg..


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback