Heeej

2010-03-24

Sitter just nu i Santo Domingo hos min faster och familj. Vi kom fram igar kl 17 och akte direkt till Nagua dar vi sov over. Sedan hade jag och magda lite snurr inatt. Vi hade stallt klockan pa 6 for att vakna och aka vidare men jag glomde stalla om tiden! Sa har i dr var klockan bara 02 pa natten. Bra jobbat Caro! Det blev till att forsoka somna om igen till klockan 6 enligt tiden har nere. Dà satte vi oss i bilen och fortsatte hit till huvudstaden. Hela dagen gick nastan at till att lamna in papper for att hamta ut fodelseattest. Men i eftermiddag har vi iaf varit och badat (Boca Chica). Vi passade ocksa pa att ata friterad fisk... GOTT.... Imorgon bar det av tidigt till La Romana och sedan vidare till Higuey. Dar kommer tempot vara lite lugnare och mer tid vid playan. Kanner mig sà blev = helt utanfor haha... Ska bli andring...

Nu ska jag vara social. Kram pa er


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback