Hej vänner!

2010-06-23
Jag lever! Men det är bara nästan. Usch va trist det är att vara magsjuk, man liksom glömmer bort det emellan varven. Har spytt sedan i morse. Ringde Simon halvt förstörd och han kom hem under lunchen med cola och sushi, så söt. Har dock inte kunnat äta någon sushi och bara tagit någon klunk av colan. Hela dagen har jag spenderat i sängen, försökt sova så jag inte ska känna hur illa jag mår.
Efter jobbet kom Simon hem igen, med sig hade han en ros och jordgubbar! SÅÅÅ ÄNNU SÖTARE... aldrig fel med c-vitamin. Jordgubbarna är det enda jag ätit idag förutom melonen i morse som kom upp igen. Fräscht va...

PS. FÖR ER SOM TJATAR
- MAN ÄR INTE GRAVID BARA FÖR MAN HAR MAGSJUKA, så kan avböja de ryktena här och nu...




0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback