vardag...

2010-01-07

Hämtade min iphone igår- så skönt att ha tillbaka den. Den var ju dock helt tom så det tog några timmar att lägga in bilder, musik och applikationer. Kön på tre rörde sig fruktansvärt långsamt så jag smet in i affären mittemot och köpte en riskokare! ÄNTLIGEN hehe, nu går det göra bra ris, sushi och ånga grönsaker och fisk.. MUMSIGT..
xx
Idag var en otroligt seg dag, jag kände mig helt utslagen när jag vaknade och bad om att få komma 10 till jobbet istället för 8. Vet inte vad det är som gör en så nere och låg på energi. Har ju haft problem med anemi länge men nu är det något extra...
I eftermiddag ska jag nog ta o göra lite sushi.. och ta det lugnt hemma.
xx
Nästa måndag fyller jag år och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får lite pengar så jag kan köpa en kamera! hihi Men om inte så får det bli ett senare inköp....


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback