Underbara lilla tomte

2010-01-09
Min fruktansvärt söta lillebror!




Nu ska jag åka med mamma och beställa en ny bil :) Ska bli skoj. Blir iofs en likadan. Mazda 5 sportpaket. Den har vi ju varit supernöjda med hittills.
Efter det bär det av till Angered för lite mys med familjen och lille Jon.
Sen vet man aldrig vad som kan tänkas... Pg och Karin... eller Pauline och Noah kanske?
xx
Imorgon blir det iallafall födelsedagsmiddag här hos mig :)
xx
Igårkväll blev en hemmakväll, Simon hängde med sina vänner och jag såg en tjejfilm hemma. Mysigt måste jag säga ändå...
XoXo



1 Comments ♥

2010-01-09 @ 18:03:51

Caro,jag tror du har världens sötaste lillebror e såååå söööööttttt.Vill bara äta upp han!!!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback