Söndag...

2010-01-31

Sitter här och segar. Ska snart till kyrkan. Tobbe och Simon gick innan 11- De ska spela idag. Det är mysigt när det är cafémöte i kyrkan. Det bjuds på fika och är mer öppet för alla, eller rättare sagt, lättare för andra att förstå, alla är ju alltid välkomna.

Frågan är ju vad man ska göra av sin dag. Har egentligen ingen lust att göra någonting annat än att vara hemma. Jag borde planera min kusins bröllop... Vi ska vara värdpar, jag och Simon...

Nu måste jag börja göra mig i ordning... borta håret.. sminka mig.. duscha.. allt som kan tänkas för att se ut som en människa igen.. Kanske till och med hinner äta något innan jag går :)

Har varit väldigt dålig att uppdatera min blogg på senare- men nu ska jag försöka ta tag i mig själv igen...



Makeupfree me



0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback