Dagen so far...

2010-01-21

Sitter här på kontoret och redigerar lite ljudfiler, ska snart traska bort till studion och lära mig lite nya saker. Känner mig lite nere och jag hoppas att lyckas bli av med det innan det förstör min dag. Sov ganska dåligt inatt dessutom eftersom jag inte mådde helt 100 (- vill du veta varför kan du läsa längst ner). Men jag ska inte klaga! Försöker ju lägga ner min pesso-attityd.
Följde med Simon till jobbet i morse,  han ska ju bort nu över helgen och jag kommer att ha bilen för mig själv. Trist att han är borta men GOTT att ha BIL !!!!

Igår var jag på Allum igen och köpte ögonkräm, ska försöka bli av med mina mörka ringar runt ögonen. Köpte dessutom vitaminer, jag har vitaminbrist.. på alla nivåer hehe. Hittade dock inte det som jag åkte dit för, vilket var papper till Olle o Carros inbjudningskort. Ska i helgen sitta ner med örebrofolket och klippa o klistra :) KUL!

Ikväll ska jag vara hemma och göra ingenting helst, kanske se en film och äta lite soppa. Funderar även på om jag ska göra en hårbehandling...  Hur det är blir, så kommer jag skriva om mitt icke-händelserika liv senare.


Imorgon ska jag ut till Angered och mysa med JON, kommer definitvt ta bilder på honom och lägga här- det får ni stå ut med :)


Idag i min trötthet...


DETOXupdate
Gårdagens DETOX gick sådär får jag väl säga. Drack 6 dl saltvatten- pinade mig själv och lyckades får ner allt. Kändes okej i några minuten men sen kom det lilla bakslaget. Började darra, frysa som bara den och må illa djupt inne i kroppen. Var tvungen att lägga mig i sängen med två täcken och försöka sova. (Klockan var inte ens 21.00- när hände detta senast) Efter en liten stund när jag trodde att det gått över- blev jag överaskad med en flod. Jag spydde mer än jag någonsinn gjort innan. Det kändes som på film när man ser en hel flod spruta ur munnen. HEMSKT! Stackars Simon fick komma och torka mitt ansikte. Men iaf nu känns det bra igen. Kommer skippa saltvattnet framöver och bara ta lemonaden och soppa. Får köra min egna variant helt enkelt för det där andra fungerade inte så bra för mig. Hoppas på att DAG TVÅ blir bättre..


På återskrivande...


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback