Även den här dagen är över....

2010-01-12
Dagarna går ju så oförskämt fort fram, eller låt mig rätta mig själv.
Kvällarna går så oförskämt fort fram.
Man hinner inget mer än att tänka på hur nästa stressade dag ser ut.
Ett ledigt ÅR åt Sverige!


xx

Kan i alla fall glädja mig över att jag har en kamera.
Får leva på det nu i några veckor :)
Såhär såg några av gårdagens testfoton ut i vår snygga vardag:





Test: I jämförelser på nätet står det att den här kameran ska
klara ta foton på 3 cm avstånd. Andra kameror klarar som närmast 10 cm i testerna.
Avgör själva vad ni tycker om kvaliteen:


Last picture of the day- jag i en liten svacka på jobbet. a.k.a matKOMA
xx

Morgondagen blir förhoppningsvis bättre än dagens dag!
Optimism- kom och bli min vän!


XoXo

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback