Tack gode gud för familjen...

2010-02-10

(Har varit problem med blogg.se hela kvällen igår, har inte gått att publicera mitt inlägg, men nuså lägger jag ut gårkvällens inlägg)

Kul att få lite respons! Blir så mycket roligare att lägga in nya inlägg.

Har spenderat eftermiddagen med min mamma och snyggsyrran. Snurrat omkring i elektronikaffärer och letat efter en dator åt syrran. Nu har hon en bra en. Packard Bell Notebook fick det bli. Mys var det men tråkigt att man är så trött..

Vad hade vi gjort utan våra familjer? Människor som bara accepterar en för den man är, står ut med att man är arg, sur, glad, jobbig, flamsig och så vidare.. Ställer upp i allt med en självklar inställning, hjälper oss utvecklas.. att må bra... it´s wonderful.... Blodsband...

Estévez


Mami y Papi



José


Magda aka snyggsyrran


Jon Sebastian Lillebror



Gamla bilder:


Jag och José


Jag fyller 8 år i dominikanska


Jag och José


Magda




Jag


Tänk  va mycket man kan längta bort... Vill till Dominikanska Republiken NU!


Simon kom hem på kvällen med blommor, se så fint:







2 Comments ♥

2010-02-10 @ 13:33:20

ååååååååh va fina bilder =) längtar till våren... ge lite vårtips... hälsa o mode, hade varit kul att veta hur du ser på det...



...tävlingar är visst roligt... folk e bara sega på att skriva vad dem tycker..



massa kärlek till dig snygging ;)

2010-02-12 @ 13:44:37

känner mig så pressad, har suttit en kvart och tänkt på skämt och jag kan inte komma på ett enda!!



/kärlek från ett lite avlägsnare blodsband :D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback