Ny dag

2010-02-23

Hallå vännen, hoppas allt är bra med dej? Det är ny dag och man kommer till jobbet och tror det ska vara som vanligt. Meeeeen så har det varit inbrott och plötsligt får dagen en helt ny planering... jag blir så trött på den här världen, folk kan inte hålla sig från att göra andra illa hela tiden.

Men ska inte låta det förstöra min dag! Är ensam än sålänge men snart kommer PG o då blir de av bort till studion och sätta upp ljud o.s.v på rätt sätt. Ska bli intressant att se om det blir något av allt det här.

Igår skaffade jag pass :D Det kommer om några dagar sa de. Gick så sjukt fort. Man stod i kö i högst 1 minut sedan tog det typ 3 minuter att göra passet i deras nya grej. Gillar inte riktigt att man måste lämna fingeravtryck o så men måste man så måste man i guess. Fotot o signaturen blev jättefula men hur många viktiga personer ser ens pass? Någon mer som testat det nya pass-systemet?

Igårkväll åt jag tacos, utan cola! kan du förstå att jag åt tacos och inte drack cola till? Jag känner mig så duktig i min kamp mot sockrets makt!

Back 2 work.
Se nu till att ha en fin dag du också!
Kram


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback