Då var maten lagad..

2010-02-16

Här kom jag hem helt slut och sjuk, men kände att jag var tvungen att steka upp pannkakssmeten jag rörde ihop igår... men när jag stod och stekte kände jag ba ett sug för riktig mat.. så det blev till att steka kött :) Lite dominikanskt krydda på det med ris och... Violá!
 
Pannkakor och sirap....


Ris, fläskkarré och dominikansk kryddning :)


Fick länken nedan tidigare idag. Hallåååå han talar sanning! Dags att own up till våra matvanor. Vi borde skämmas!




Imorgon hoppas jag få en minut över att städa här hemma... borde dessutom gå och ta om blodproverna och skaffa ett pass. Som om vi inte har tillräckligt med utgifter så har dessutom bilen gått sönder. It´s a wonderful world!


Nu ska jag gå och zappa mellan Bygglov och Trinny and Susannah :)
Enjoy your evening :)


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback