Hej gott folk!

2010-04-14
Hej på er vänner, hur har ni det? Är ni lika stressade som jag? Förutom att man jobbar varje dag och vill hinna med vanligheter som att laga mat (alla måste dessvärre äta), hålla ordning och tvätta emellenåt så har vi ju dessutom ett bröllop att planera. Det tar mer tid än många tror. Som tur är har en ängel kommit hit från Norrland och hon drar en stor del av arbetsbördan.

Häromdagen åkte jag in till stan för att ta en lugn fika med Kicki, och gissa vad?! Jag hittade en klänning att ha på bröllopet! Korallfärg med gråglansiga band... UNDERBART! Nu slipper jag tänka mer på de... dock saknas ju skor o så men det är ett mindre problem.

Idag ska jag åka med Cecci och leta tärnklänningar. Någon som vet var man kan hitta någon enkel klänning i brun färg som inte kostar skjortan?


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback