Jul i all ära...

2009-12-26
...men nu är det så skönt att det är över och man får riktig VILA.
:::
Först och främst måste jag bara säga att AVATAR var underbar, troligen bästa filmen jag sett. Otroligt bra gjord, sjukt bra story och insain natur. Timmarna bara flög förbi. Normalt brukar jag inte kunna se en 2,40 lång film utan att känna att otåligheten tar över mig.
:::
Julafton firade vi ute i Angered. Det var lite trångt men ändå mysigt. Jag har fått pengar till kläder, presentkort på Make Up Store (i looove) och spel och tillbehör till mitt Wii. Är väldigt nöjd helt enkelt.
Gårdagen spenderade jag med alla bebisar i vår omgivning. Aldrig fel att njuta av andras :)
:::
Idag ska jag försöka att bara ta det lugnt hemma och kika lite på internet efter en digitalkamera.
:::
ENJOY X-MAS

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback