Frustration..

2009-12-31
Dagarna har på senare flytit ihop lite grann. Jag har jobbat om dagarna och haft saker att göra tills sent på kvällarna. I helgen skaffade även Simon en Iphone, fast en vit. Sen har jag varit o shoppat lite... MEN PEAK- jackan som jag skulle köpa för halva priset av 3500:- var SLUT i hela Göteborg! Irriterande...
xx
I tisdags kom pappa hem från Dominikanska Republiken, solbränd och fräsch. Det intressanta var att min lillebror på ett år mindes honom direkt och vägrade släppa när han väl får hoppa upp i hans armar. Hur konstigt är det? Pappa har varit borta mer än halva hans liv...
xx
Hur kan man vara så sjuk?

Vad är det för fel på vår värld egentligen. Hur kan man ge sig på en ensam 18-årig tjej mitt i ett bostadsområde. Nu vet man verkligen att ingen går säker! Hela Göteborg är i chock- utan att ens ha en personlig relation till den här lilla tjejen. Att så grovt misshandla och sedan lämna henne att dö i ditt egna blod- Har man inga känslor?
Åkte förbi platsen igår och sköljdes över av frustration och till och med rädsla. Vågar man någonsin lita på att någon i ens närhet kan gå hem ensamma... Eller ens med en vän? Hon pratade ju i telefonen när hon promenerade och hade en så kort bit kvar till lägenheten där hon bodde med sina föräldrar. Vem hade inte känt sig säkrare då. Familj och vänner måste ju känna att de förlorat livsgnistan. Den som gjort detta- Det är nog bäst för din skull att ingen hittar dej.. men jag hoppas verkligen att man gör det. Jag saknar ord....
R.I.P Nancy Jennifer Tavsan
XoXo

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback