Johan Falk

2012-10-03
Noelia har precis somnat. Måste ändra på hennes nya vana. Sova sen eftermiddag. Inte bara en liten snutt heller, utan gärna 2 timmar. Inte lätt att somna vid 19 när man vaknat 17. Change is gonna come. Idag har jag varit iväg och lämnat mannens syster med familj på flygplatsen. Alltid så spännande med flygplatser tycker jag. Människor är så spända och förväntansfulla. Jag älskar att resa, trist nog har det nu gått 1 1/2 år sedan jag flög sist. Hur stört är inte det? Kan inte ens minnas när det var så länge mellan resorna senast. Snart bär det av till England! Tur det!
Nu sitter vi och ser på Johan Falk. Jag har som vanligt för mycket spring i huvudet för att bara sitta rakt upp och ner och se en hel film. Ska försöka koncentrera mig nu i en stund i alla fall.

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback