Underbara nätet!

2011-06-17
Här tog man kort på allt man köpt igår och skulle ladda upp. Då plötsligt fungerar varken nätet hemma eller i mobilen. Typiskt va? Nu ska vi på bio och nu fungerar i alla fall nätet på telen. Vad hade man gjort utan det? Man känner sig ju heeelt handikappad utan tillgängligheten. När jag har nät kan jag inte komma på något att titta på (efter min dagliga rutin igenom mail och bloggfavoriter) men när man år utan nät har man plötsligt 5000 "viktiga" saker att ta reda på. Det är ju just typiskt! Idag har jag målat möbler och haft syrran på besök några timmar, hon fick sig en makeup innan hon åkte vidare... Nu ska mannen och jag njuta av det här.... (jag måste skärpa mig!) 20110617-055129.jpg

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback