Off 2 school...

2010-12-15

Yes, upptäckte bristen på bilder här i bloggen, så jag får ju bjuda på några… nu ska jag packa mina grejer och bege mig till skolan. Har till och med sminkat mig dagen till ära. Förr kunde man ju inte ens gå ut genom dörren utan “ett ansikte” som jag kallade det… Nu lägger jag bara på ansikte om jag har tråkigt eller om det är absolut nödvändigt…

 

Såhär ser jag ut iallafall. Inget speciellt men räcker för att säga hejdå till mina klasskamrater…

042

045036

Frågan är vad man har på sig till…  hade tänkt lila tröja, svarta leggings, lila converse… lila smink… hehe men så kom jag på att jag inte ska hem emellan utan direkt från skolan till min svägerska och sova där. Om jag får för mig att gå ut på en promenad imorgon med lille grabben blir det lite väl slaskigt för mina converse… Så blir kanske gummistövlar…


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback