Ensamtid

2013-01-16

Vilken dag. Fick för mig att det var en bra idé att avfrosta frysen och laga lunchlådor samtidigt. Det är ju inte helt tokigt. MEN. Har man en ettåring som bara inte kan hålla sig på sitt hörn en stund utan ska helst stå i kylen eller på spisen eller i vasken, blir det inte så lätt. Va hon pillade på allt, hela tiden! När hon väl badat och somnat vid 19 var jag helt slut. Satte mig i soffan och sitter fortfarande... Framför Scandal för tillfället. Såg "Mia på grötö". Bra program. Bagge är för skön alltså. För att inte tala om Mia. Så ärlig och öppen men samtidigt sådär rolig. I love her.

Älskar att umgås med min lilla dam hela dagarna, men älskar också att få sitta i lugn och ro på kvällarna. Kanske inte har sagt det men jag tog tag i sovvanor här hemma. Sedan snart 2 veckor sover Noelia i eget rum! OCH somnar SJÄLV vid 19! Det var inte ens så svårt. Hon fattade galoppen efter en kväll. Love it! Tänk att man tramsat i flera timmar varje kväll?


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback