Fredag!

2012-09-21
Som jag trodde så blev den en tårta under förmiddagen. Slängde in botten i ugnen, gjorde en vanlijsås och satte igång. Toppad blev den dock av sockerpasta eftersom jag inte hade okavlad marsipan hemma. Blev ganska runt lager, inga hål och inga veck. Gött! Blandade vit med lila som jag färgade förra helgen. Blev marmorerad. Fortsätter man knåda blir den ju istället enfärgad ljuslila.
Nu är sminket kirrat, väntar på att Noelia ska vakna så att jag kan duscha av henne, göra oss klara och bege mig med mormor på lite shopping. Nya leggings och en halsduk står på listan. Lite mysigt är det allt att man får använda halsduk och tjocktröja, men längtar inte till slask och isvindar!
Sminket är kirrat- alltid gött att göra när lillan tar sitt nap, annars står hon med fingrarna i skugg-kartan och suger på någon borste. Inte ok.
Ikväll blir det mys med minifamiljen.

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback