en vardag

2012-09-19
En rätt go dag måste jag säga. Noelia somnade ju stört tidigt igår (18.15). Normalt kanske jag börjar lägga henne vid 19-19.30 och så tar det en liten stund men nu när jag försökt få henne att sova sina två naps innan kl 14 går det så smidigt att få henne i säng. Om man lyckas hålla henne vaken på kvällen. Dock vaknar hon ju med tuppen också. Idag slog hon upp ögonen 06.15 någon gång. Normalt tänker många men jag hoppas på att sova till 20 i alla fall. Hur som, vi gick upp och lillan satte igång att röjja med sina saker medan jag försökte röjja undan. Tvättat fönster, städan undan och fixat mat och blöjjor mellan varven. Sen fick jag meddelande om att vår nya Nespresso anlänt! Spännande tänkte jag och passade på att dra med lillan till mormor och moster på vägen. Fick med mig Nespresson hem och drog sedan iväg på Sisters på Gilead. Träffade bland annat en vän jag inte sett på 7 år! Sjukt va tiden går och gammal man känner sig som kan säga så och inte prata om någon man gick i samma dagis som. Dock blev det lite tidspress eftersom mannen skulle träna fotboll. Så innan det var slut fick jag släpa mig hem igen. Klagar dock inte, aldrig fel för en tanta som jag att komma hem i tid!
 
Varken bak eller pyssel idag... får ta igen det! Imorgon blir det test av brudsmink av en go vän. Mysigt!
 
Min nya Nespresso i Titan!

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback