Ny kitcheniad!

2012-10-02
Mammagrupp kl 11. Blev till att gå upp tidigt. Behövde ju förbereda och vara där i tid. Givetvis missförstod jag vart man hämtade nyckeln och fick flåsa mig fram och tillbaka med en tung vagn packad med massa fika. Men jag hann i tid! Skönt det. Mysigt var det i alla fall trots att vi inte blev så många. Vid tvåtiden bar det av till studion. Skulle kolla lite på smink och ljus. Som vanligt fastnar man till mycket senare än man planerat. Vid 16 kom vi därifrån. Då fick jag med mig min nya Kitchenaid hem. Ville ju byta färg. Nu har jag en vit! Wohoo.
 
Den här hade jag:
 
Nu blev det:
När vi väl var hemma somnade jag. Mamma var snäll och stannade så jag kunde försvinna ut medvetande en halvtimme eller så. Väl behövligt. Nu måste jag dock skynda mig iväg till  en förlovningsfest!

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback