She´s growing...

2012-08-29
Noelia utvecklas så mycket varje dag. Hon står själv sedan ett tag men vågar ännu inte ta något steg utan en "säkerhet". Hon förstår så mycket, och kan säga många saker. Mamma, pappa, tittut, titta, hejdå, hej, där! och borta. Så duktig! Om 1 1/2 månad blir hon ett och jag håller på att fundera ut hur vi ska fixa detta.
 
Nu drar hon i mig och vil ha ny blöja. Odören har spridit sig i hela rummet.. 

1 Comments ♥

2012-09-14 @ 12:17:13

Hej! Såg bilder från ert bröllop, så vackert! Ska själv gifta mig om 11 mån och undrar hur du var sminkad?! Och vem sminkade dig?! Det ser så lagom och snyggt ut! Tack för svar!! Kram

Svar: Jag sminkade mig hos Makeupstore. Där kostar det 495:- (gjorde det då i alla fall). Dessutom får du plocka med dej varor för hela summan!
turbojennys.blogg.se


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback