Sol?

2011-05-31
Hallå vänner! Hoppas ni är lika glad i livet som jag. Igår fick vi höra att släktingar äntligen fått besked att få hämta sin lilla dotter ifrån Taiwan! Så underbara nyheter! Dessutom kom fler glada nyheter som lyfte humöret.
Dessvärre fick jag också mitt schema och såg att jag kommer jobba 6 dagar i veckan ganska många veckor i slutet av sommaren. Kul! Man känner sig inte lagom klumpig redan nu, tänka sig sedan i 7-8 månaden. Dessutom missar jag heeelt Simon enda semester i år. Men men bara att klara av det!
Igår var vi på studentfirande- så mysigt! Ikväll ska jag sova hos mamma o syrran och imorgon är syrrans examen! Sedan torsdagmorgon bär det av tidigt till Örebro på bröllop och på fredag firar vi födelsedagsgrabbar. Kusin fyller 25 och mannen 28.
Ska man försöka få någon sol idag? Är ju blekare än snövit at the moment. Puss o Kram syns på stan!

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback