Film, Pulka och kusiner

2011-01-01

Idag har vi varit och åkt lite pulka, eller aa, vi har varit i backen en stund. Vi skulle åka ner och möta upp simons brors familj. Dessvärre hade lilltjejen på 4 år ramlat från sin pulka och brutit nyckelbenet så det blev inte så lång tur. Vi gick hem till dem och drack lite varm choklad istället. På eftermiddagen åkte jag till min kusin och såg "Finding Neverland"

finding-neverland_57578806

Jag har ju min moster och hennes barn här i Göteborg. Minstingarna (inte så små.. 11 och 13 år) sover hos mig men de är 6 syskon. Som tur är bor ju min kusin nedanför backen och han vill ju gärna ha sin familj hos sig så några bunkrar där. Men det blir ju full rulle. Efter filmen gick vi hem och spelade spel och slängde trotsungarna i säng ;)


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback