Tisdag...

2010-09-14

Sitter på jobbet nu, känns faktist helt okej idag. Trodde jag skulle vara sen eftersom jag gick upp 09.25 och hade hundra saker att göra innan jag kunde gå ner till spårvagnen. Men icke! Kl 10.00 stod jag innanför dörren här på jobbet. De ni! Det var ju inte helt uppmuntrande att gå upp när det regnade och blåste, vilket det fortfarande gör. I sådant här väder ska man vara hemma och se film, dra sig under sitt duntäcke heeela dagen och avsluta med snabbmat levererat till dörren. Jag tycker sådana dagar borde vara en allmän rättighet.

Hur har ni det? Hoppas alla mår finfint. Som vanligt ser jag att många är inne här på sidan, dock inte vilka givetvis, så utan era kommentarer är ni helt anonyma. Tråkigt för mig.

Ikväll blir det tillbaka till skolan igen, och imorgon är jag L E D I G.
GOttgottigottgott som vi säger här i Göteborg (Vad?)


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback