SVAR PÅ TAL

2010-09-13

Emelie:Jag blev KÄR i din brudklänning! Så FIN och precis som vad jag letar efter till mig själv. Så jag undrar var du hittat din vackra känning? Vore så tacksam försvar!

SVAR: Hej Emelie! Va roligt att du tycker om min klänning! Tog lång tid att hitta en enkel klänning som var i min stil. Den hade paljetter på från början tog vi tog bort och sedan satte jag dit det svarta bandet själv. Vet inte om det går få tag på. Men jag köpte den av en väldigt trevlig tjej på HUIcouture.com här i Göteborg. Bor du här? Isåfall kan jag kolla med min kontakt om den går att få tag i. Hoppas du hittar en som du tycker om :)


1 Comments ♥

2010-09-13 @ 15:55:46

Ni är snyggast i Kortedala, kanske t.o.m hela gbg =)

/ IDOL Tobbe


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback